A Rubicon Trail egy olyan terepjárók számra kijelölt útvonal, amelyet nagyon nehéznek tartanak, így a Jeep előszeretettel reklámozza azt, hogy az ő járművei közül a legtöbb képes ott végigmenni. Egy évtizeddel ezelőtt készítették el az első Rubicon limitált szériát, most pedig minden korábbinál nagyobb tudásúval ünnepelnek.
4.10-es végáttételű Dana 44-es hidakat kap a Jeep Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition, elöl-hátul gombnyomásra zárható differenciálokkal, a terepfokozat 4:1-es áttételezésű. A hasmagasságot 4 centivel növelik a BF Goodrich K2 265/70 Z17-es terepabroncsok.
A csomag tartalma a teljesen fém első-hátsó lökhárító, amelyek csörlő rögzítésére alkalmasak, elöl levehetőek a végek, sziklás talajon mozgékonyabb a jármű. A motorháztetőn szellőzőnyílások vannak, a kocsi alját a Mopar tartozékok között szereplő védőlemezekkel látják el. A motorhoz nem nyúltak, a 3,6 literes, 285 lóerős V6-oshoz hatfokozatú kézi- vagy ötfokozatú automatikus váltó párosítható. A Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition a rövid és a hosszú karosszériával is elérhető, utóbbi esetben a nagyobb tengelytávolság miatt persze egy kicsit rosszabb a terepjáró-képesség.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!