Két évvel a kupé után megérkezett a Maserati MC20 nyitható tetős változata, a Cielo – az olaszul égboltot jelentő elnevezést a nevet egykor a Daewoo használta, egyes piacokon így forgalmazták a Nexia típust. Az autó nyitható keménytetőt kap, a Webasto beszállító által gyártott egység üvegpanelt kap, amelynek nincs külön árnyékolója, helyette gombnyomásra szűnik meg a fényáteresztés – a tesztek alapján -30 és +85°C között megbízhatóan működik ez a funkció.
Gombnyomásra mindössze 12 másodpercig tart, amíg a tető elcsomagolja magát, nincs külön kapcsoló, az érintőképernyőről lehet vezérelni a tetőmozgatást. A jármű alapját adó karbon karosszériaváz ugyanaz, mint a kupénál, nincsenek extra merevítések, szóval a 65 kg-os tömegnövekedés teljes egészében a tetőnek köszönhető. A túlsúly miatt lassabb lesz az autó, de azért így se lehet panaszkodni a Maserati MC20 Cielo-ra, mindössze 3,0 másodpercig tart 0-100 km/óra gyorsulás, a 0-200 km/h megvan 9,2 másodperc alatt, a csúcssebesség meghaladja a 325 km/órát – a kupéhoz képest 1 illetve 4 tized a változás. A Nettuno V6-os biturbó teljesítménye 630 lóerő (7500/perc), nyomatéka 730 Nm (3000-5500/perc).
Kifejezetten a roadster változathoz keverték ki a Fuoriserie programon keresztül elérhető Acquamarina nevű halványkék színt, az alap egy pasztelszürke fényezést, amelyre aztán a kékes csillogást adó részecskéket tartalmazó lakkot viszik fel, majd ezt még egyszer lelakkozzák. A Cielo változat érkezésével egyszerre lesz elérhető az MC20-ashoz a karbon felni, ami a szériában adott alulfenikhez képest 30 kg-os tömegmegtakarítást eredményez.