Az eredeti Lotus Super 7-ből már nem sok maradt meg, de a holland Donkervoort manufaktúra köszöni szépen, él és virul. Legújabb alkotásuk egyben a leggyorsabb is, a 40 éves születésnapot ünneplő D8 GTO-40.
Ennél a Tata által kínált különösen könnyű és erős acélból készítik el a vázszerkezetet, a karosszériát és egyéb burkolatokat pedig a saját fejlesztésű Ex-Core karbon-technológiával készítik, így sikerült 678 kg-ra leszorítani a saját tömeget. A kocsi orrában a Győrben gyártott 2,5 literes öthengeres turbómotor dolgozik 415 lóerős teljesítménnyel, a menetteljesítményekről annyit mondanak, a 0-200 km/h sprint 7,7 másodpercig tart.
A normál Donkervoort sportkocsikhoz képest módosítottak az aerodinamikán, több hűtőlevegőt kapnak a fékek és nagyobb a leszorító-erő is. Egyedüli extraként légkondicionáló kérhető, ami annak tekintetében meglepő, hogy fűtés például nincs az autóban. Adók nélkül 159 600 euróba kerül a Donkervoort D8 GTO-40, de ez nem riasztotta el a rajongókat, a 40 darabos széria felét már látatlanban eladták.