Jövőre kezdi a szereplést a Rali-világbajnokságban a Volkswagen, ebből az alkalomból piacra dobják a raliautó utcai változatát. Gyors lesz ugyan a Polo R, de nem lesz sok köze a raliautóhoz.
Legyen ugyanis bármennyire fontos a reklámértéke a dolognak, legalább ennyire számít, hogy kifizetődő legyen a vállalkozás. Ami nem jelenti azt, hogy rossz lesz az autó. Nem készítik el a versenyautót mozgató 1,6 literes turbómotor utcai változatát, hanem a 2,0 literes négyhengerest rakják a motortérbe, nem lesz összkerékhajtás, de lesz mechanikus önzáró differenciálmű. A házon belüli rangsor megőrzése miatt a Golf GTI teljesítményét kapja a Polo R, és gyárilag nem is lehet majd ennél többet várni. Ez is nagy eredmény, hiszen a Volkswagen fejesei nem akartak ilyen autóval vesződni, de a WRC Street tanulmány sikerét látva mégis beadták a derekukat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!