Az UAZ terepjáróval párhuzamosan készült a Beijing Jeep 212-es modell, amelyet a kínai fegyverek erők számára mutattak be 1965-ben. Még a 2445 köbcentis benzinmotor is szovjet eredetű volt, egyedül az orr kialakítását módosították az egyszerűbb gyártás érdekében. Az évek során aztán rengeteg változatot készítettek, a civil piac számára is Jeep-re hajazó külsővel, az utóbbi években aztán visszatértek az eredeti kinézethez, igaz, 2005 óta már 2,0 literes benzinmotorral szerelik a járművet.
A 2019-es modellévre azonban jön a következő nagy átalakítás, hiszen a 212-es modell is downsizingolt erőforrást kap. A Mitsubishi által gyártott 4A91T jelzésű 1,5 literes négyhengeres turbómotort építik be hosszába a motortérbe, a teljesítmény 136 lóerő, a maximális nyomaték 200 Nm. Az új erőforrással együtt érkezik egy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó is.
Alapvetően nem változik a 4408 mm hosszú, 1840 mm széles és 1870 mm magas (tengelytávolság 2300 mm) konstrukció, tehát megtartják a leszerelhető tetőt is, azonban javítanak az utastér szigetelésén, illetve a felfüggesztést is kényelmesebbre hangolják. Utóbbi annak köszönhető, hogy az új motor kisebb és könnyebb a korábbinál, így a lágyabb laprugókat tudnak alkalmazni az eddigi menettulajdonságok megtartása mellett. Az 1,5 literes turbómotorral szerelt Beijing Jeep 212-es indulóára 2,9 millió Ft-nak megfelelő jüan.