Még várnunk kell pár hetet-hónapot a Škoda Enyaq frissítésre, de az akkortól kezdve a kínálatot gyarapító Laurin&Klément csúcsmodell kapcsán néhány fontos részletet már megtudtunk a változásokról. Például azt, hogy változik a név, hiszen elhagyják az iV utótagot.
Továbbfejlesztik a technikát, az L&K csúcs-felszereltségnél például 286 lóerő áll a vezető rendelkezésére, függetlenül attól, hogy hátsó- vagy összkerékhajtású az autó, tehát a VW ID.7 kapcsán bejelentett APP550-es hajtómotort kapja az Enyaq. A finomabb elektronikus szabályozásnak köszönhetően a 0-100 km/óra gyorsulás majdnem 2 másodpercet javul 6,7 másodpercre, az összkerékhajtású változat 6,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tud, a végsebesség mindkét esetben elektronikusan korlátozott 180 km/óra.
Az akkumulátornál a hőmenedzsmenten javítottak, van már villámtöltésre való előkondicionálás (vagy a navigáció a betervezett töltőponthoz közeledve automatikusan aktiválja, vagy a sofőr menüből), amelynek jóvoltából kellően nagy teljesítményű töltőoszlopon a 10-80%-os töltési idő 30 percre csökken. A szabványos hatótávolság egyébként 570 km körül alakul, az Enyaq Coupé az áramvonalasabb kialakításával pár km előnyben van a kombihoz képest. A modellfrissítést követően a Škoda Enyaq áttér az ME4.0 szoftverre, amellyel együtt teljesen áttervezett menü és grafika is jön, vannak gyorselérést biztosító virtuális gombok, könnyebb lett a klímavezérlés.
Azért a Laurin&Klément felszereltségről is elárultak pár érdekességet, például hogy 2 belső dizájncsomag közül lehet választani, a Shell esetén bézs, a Black esetén fekete színű bőrkárpitot használnak. Az első ülések fűthetőek, szellőztethetőek és masszázsfunkcióval is rendelkeznek, a kormány alsó részén L&K logó látható, sötétkróm színűek a díszek. A csúcsfelszereltséget az egyedi, 20 vagy 21 colos felnikről, az első lökhárító Platinumszürke betéteiről lehet felismerni, és itt alapfelszerelésként adják az egyébként feláras kristályarcot, azaz a 131 darab LED-del megvilágított hűtőrácsot.