Az indiai útminőség miatt eleve magas építésű egyterű az Aria nevű típus, úgyhogy igazából minden adott volt ahhoz, hogy ebből szabadidő-autót faragjanak. A Tata Motors biztosra ment, a formai átalakítást a saját fejlesztői végezték, de amikor például a felfüggesztés vagy az összkerékhajtásnál lévő elektronikus beavatkozó rendszer hangolására került a sor, akkor az ezen a téren sokkal nagyobb tapasztalatokkal rendelkező Land Rover mérnökeire bízta a munkát.
hexa2
Igazság szerint még mindig inkább egyterűs a technika, hiszen csak a csúcsváltozathoz kérhető felár ellenében összkerékhajtás (kézi váltóval), egyébként marad a hátsókerékhajtás. Az alapváltozatban a 2,2 literes turbódízel 150 LE/320 Nm teljesítményű, itt 5 fokozatú, kézi kapcsolású a váltó, egyébként 156 LE/400 Nm a teljesítmény, és 6-os kézi kapcsolású vagy automatikus váltó van.
hexa3
Mivel árban is az Aria fölé pozicionálják a Hexa nevű típust, a felszereltség is ennek megfelelően gazdag. Felár ellenében például 10 hangszórós JBL hifi is kérhető, arról nem is beszélve, hogy a második sorban lévő üléspad helyett két kényelmes fotelt is lehet kérni – a harmadik sor két pótülése alapfelszerelés. Európában a Genfi Autószalonon lesz a Tata Hexa premierje.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!