Noha már 2021-ben a Hippi Kaviár Hotel nevű lakóautó-tanulmányt a Renault a Trafic akkumulátoros-elektromos változata alapján építették meg, a zéró helyi károsanyag-kibocsájtású változat nem jelent meg sorozatgyártásban. Most se a személyautókat és könnyű haszonjárműveket forgalmazó Renault márka, hanem a nagyobb haszonjárművekre specializálódott Renault Trucks dobja piacra a Trafic E-Tech-et (hiányzik a névből az Electric utótag), amelyből ennek megfelelően csak haszonjármű készül – 5,8–8,9 m3-es rakterű zárt karosszériával (1 vagy 2 üléssor), vagy járóképes alvázként.
A technika megegyezik azzal, amit az egy számmal kisebb Kangoo E-Tech Electric használ, tehát az első kerekeket egy 122 LE/245 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor 54 kWh kapacitású, a WLTP-szabvány szerinti hatótávolság 297 km. Ez, és a 110 km/órában korlátozott végsebesség is jelzi, hogy alapvetően városi használatra készül a Trafic E-Tech Electric. A fedélzeti töltő egyébként 22 kW teljesítményű, villámtöltésre 50 kW-tal van lehetőség. A dízelmotoros változathoz képest változatlan össztömeg (3070 kg) mellett magasabb a saját tömeg, így a terhelhetőség legfeljebb 1,16 tonna az akkumulátoros-elektromos változatnál, ami még 920 kg tömegű utánfutót is húzhat.