Évi 60 000 példányban akarják gyártani az Arrow nevű villanymotoros szabadidő-autót, amelyet a 40-60 ezer dolláros ársávban akarnak forgalmazni. Fontos eltérés a startupok hasonló bejelentéseitől, hogy ezt az autót a kanadai Automotive Parts Manufacturers’ Association nevű szakmai szervezet készíti, amely több mint 400 vállalkozást tömörít és megvan az anyagi és dologi hátterük is a fejlesztéshez és a sorozatgyártáshoz is. Több kanadai egyetem kutatói is segítik a munkát.
Nagyméretű préselt alkatrészekből állítják össze a karosszéria szerkezetét, az akkumulátor a VoltaXplore nevű cég hengeres celláit használja. Azzal akarnak kitűnni a vetélytársak közül, hogy elhagyják a felesleges burkolatokat, azaz a karosszéria teherhordó vázát látható dizájelemként jelenítik meg az utastérben. Az APMA számítása szerint 2022 decemberében leplezik le az első, teljesen működőképes prototípust, amelyet aztán a 2023-as CES kiállításon láthat majd a nagyközönség. Azt nem árulták el, mikor kerülhet sorozatgyártásba az Arrow.