Miután egészen szériaközeli formában októberben megismerhettük, most hivatalosan is bemutatkozott az Acura MDX szabadidő-autó új generációja. Kétféle motort kínálnak, a 3,5 literes V6-os szívómotor 290 lóerős, míg a Type S sportmodellben 3,0 literes V6-os biturbó dolgozik 355 lóerővel. Noha az elődnél még volt öntöltő hibrid opció – 3,0 literes V6-os szívómotorral és három villanymotorral, 321 lóerős rendszerteljesítménnyel –, az újnál nem lesz ilyen, mert az igények felmérése alapján az észak-amerikai vásárlókat nem érdekli a spórolás.
Az Acura MDX új padlólemezre kerül rá, a sportosabb megjelenés érdekében hátrébb tolták az utasteret, egészen pontosan 15 centivel került messzebb az első tengelytől a műszerfal, a tengelytáv 7 centivel bővült. A vezethetőséget elöl kettős keresztlengőkaros, hátul független többlengőkaros felfüggesztés javíthatja, a segédkereteket közvetlenül rögzítik a karosszériához, kihagyják a gumi csillapítókat. Hatféle belső hangulat, azaz bőrkárpit-szín közül lehet majd választani, nyílt pórusú fa, vagy szálhúzott alumínium betétek kerülnek a műszerfalra.
A három üléssorral rendelkező beltérben leghátul több helyet (6 centivel nagyobb lábtér, 1 centivel nagyobb fejtér) adnak úgy, hogy az ülőlap 5 centivel feljebb kerül a padlótól. Új elem, hogy a második sor középső ülése kiszedhető, ilyenkor kényelmesen el lehet férni a megmaradó üléseken, és elég nagy hely jön létre ahhoz, hogy kisgyermekek könnyen tudjanak közlekedni az utastéren belül. Februárban kerül az Acura kereskedésekbe az MDX szabadidő-autó új generációja.