A Daihatsu kínálatának 2002 óta része a Copen nevű kei-kategóriás roadster, amelynek második generációja már megérett a leváltásra, a Toyotával kapcsolatban az MR2-es modell újjászületéséről pletykálnak egy ideje. Hogy jön a képbe a Suzuki? Ők a Cappuccino sikerét szeretnék megismételni, és ehhez ideális – és költséghatékony – megoldást jelent a stratégiai partner által fejlesztett autó. Nagy valószínűséggel kei-kategóriás autóként készítik az újdonságot, de nem zárható ki, hogy lesz egy kicsit megnövelt méretű (köbcenti…) változat az exportpiacok számára. A hajtást egyébként a hírek szerint a Suzuki fejleszti, mert annak öntöltő hibrid hajtása a robotizált kézi kapcsolású váltóval jobban illik a sportos vezetési élményhez (manuális módban, kormány mögötti kapcsolófülekkel használva), mint a Toyota-féle bolygóműves rendszer. Egyelőre csak találgatásról van szó, de ha tényleg megvalósul a Daihatsu/Toyota/Suzuki középmotoros sportkocsi, annak hivatalos bemutatása 2 éven belül várható.
A hírek szerint a Suzuki is betársult a Toyota középmotoros sportkocsi-projektjébe
2023. Február 19. 01:57