Nyílt titok volt a kémfotók alapján, hogy az új G-osztályból is lesz portálhidas változat, most pedig bemutatkozott hivatalosan is Mercedes-AMG G 63 4X4*2. Már nem szerénykednek azzal, hogy a 4,0 literes V8-as biturbó gyengébb változatával adják a modellt, hanem az megkapja a gyári maximumot jelentő 585 lóerős motort – ez minden bizonnyal a később kihirdetésre kerülő vételáron is érződik majd.
A portálhidak 35 centire növelik a hasmagasságot, a felnik átmérőjét 22 colra növelték; már nem ballonos, de még mindig terepmintás gumikat használnak. Nem az elődben is használt portálhidakat veszik át, hanem előre teljesen új fejlesztésű független futómű kerül, hátul a nyomtáv lett szélesebb.
A G Manufaktur jóvoltából különleges színekben lesz elérhető az új modell, a sajtófotókon látható szín Green Hell Magno névre hallgat, és kiemeli a jórészt karbonból készített új karosszériaelemeket, úgymint a tető elejére szerelt kiegészítő fényszórókat. Nincs változás a Mercedes-AMG G 63 4X4*2 hajtásláncban, a 9 fokozatú automatikus váltó mellett 3 gombnyomásra zárható differenciálmű található a fedélzeten.