Most érkezett meg az Egyesült Államokba a Japánban már kezdettől fogva elérhető, és az európai piacra is pár hónappal ezelőtt bejelentett 2,0 literes, négyhengeres motorral szerelt Toyota Supra. A 255 lóerős változat érkezésével párhuzamosan a 3,0 literes motorhoz is hozzányúltak, így annak teljesítménye 340-ről 387 lóerőre emelkedett, a maximális nyomaték változatlanul 500 Nm; az USA-ban a Z4 M40i eddig is 387 lóerős volt, csak a Supra kapta az európai szintre visszavett teljesítményt.
De nem csak 47 plusz lóerőnek örülhetnek a 3,0 literes modell vásárlói az Egyesült Államokban, új ütközőelemek kerülnek az első-hátsó rugóstagokba, áthangolták a lengéscsillapítókat és új merevítők kerülnek az első tornyok és a hűtő-felfogatás közé. A hardveres változások mellett újraprogramozták az elektromos kormányszervo, a menetstabilizáló és a sperrdifi-vezérlést is. A változások jóvoltából nagyobb kanyarsebességet képes elérni a Supra. A Launch Edition helyét az A91 Edition veszi át a kínálatban, amelynek legkülönlegesebb része az üléshez hasonlóan fekete Alcantarából kék varrással készített kesztyű.