A Vanderhall Motors nevű gyártó élményautókat kínál, jelenleg benzin- illetve villanymotorral hajtott háromkerekű roadstereket, de a tervek szerint jövőre egy négykerekű terepjáróval bővíti a választékát, hiszen sokan vannak olyanok, akiknek a terepjárás jelenti az élményt.
A Navarra nevű autó 35 col átmérőjű kerekeket kap és virtuális összkerékhajtást, amelynél minden egyes keréknek jut egy-egy villanymotor, és elektronikus vezérléssel valósítható meg így az első/hátsó/központi differenciálzár. A megfelelő terepképességekről minimális túlnyúlásokkal rendelkező karosszéria, összkerék-kormányzás és 50 cm-es rugóutak gondoskodnak. A rendszerteljesítmény meghaladja az 500 lóerőt, a rendszernyomaték a 680 Nm-t, a nagyfeszültségű rendszer 300 V-os feszültségű. A 60 kWh kapacitású akkumulátorral 320 km-t meghaladó hatótávolság lesz realizálható. A Vanderhall márka számára újdonság lesz még a Navarro zárt, légkondicionált utasfülkéje, hiszen az eddigi modelljei nélkülözik az ilyesmit.