A prémium gumiabroncs-gyártó Hankook vállalat bejelentette, hogy az UEFA Európa Liga hivatalos szponzora lesz a 2012 és 2015 közötti időszakban. Az új partnerkapcsolat újabb mérföldkövet jelent a vállalat európai marketing stratégiájában, ami a fenntarthatóan növekvő márkaismertségre összpontosít, és megerősíti a Hankook régóta fennálló részvételét a minőségi európai futballban.
– Nagyon örülünk új partnerkapcsolatunknak az UEFA Európa Ligával. A futball szponzori tevékenységünk lényeges részét képezi európai marketing stratégiánknak. A futballhoz kapcsolódó érzelmek tökéletesen illeszkednek vállalatunk ‘Driving Emotion‘ mottójához – jelentette ki Hee-Se Ahn, a Hankook Tire európai marketing igazgatója. – Örülünk annak, hogy támogathatjuk az UEFA Európa Ligát, a nemzetközi futball egyik legnagyobb kihívást jelentő és legtöbb érzelmet kiváló bajnokságát. Ez az egyedi pán-európai helyszín bebetonozza hosszú távú elkötelezettségünket európai futball-partnerként, és tökéletes lehetőséget biztosít számunkra, hogy fenntarthatóan erősítsük márkánk ismertségét, különösen az ultra nagy teljesítményű szektorban.
– Az UEFA Európa Liga a kontinens legnagyobb klubok közti bajnoksága, ahol számos tehetséges nemzetközi játékos valamint kiváló színvonalú klubok vesznek részt. Örömmel üdvözöljük az UEFA Európa Ligában a Hankook gumiabroncs-gyártó vállalatot csúcsszínvonalú világmárkaként. Várjuk, hogy a Hankook segítségével, egyesült erővel építhessük a bajnokságsorozat ismertségét, foglalkozhassunk rajongóinkkal – tette hozzá David Taylor az UEFA eseményekért felelős igazgatója.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!