Ünnepélyes keretek között dobta piacra a Great Wall autógyár a csúcsmodelljét, a Tank 700 Hi4-T vásárlóinak a cégvezető Wei Jianjun személyesen adta át a kulcsokat. Ez a terepjáró mindent tud, amit csak a globális beszállítók nyújtani tudnak, például légrugózás (120 mm-es tartományban állítható), aktív lengéscsillapítás, gombnyomásra oldható stabilizátorok (ez 60 mm-rel növeli a tengelyterpesztést az elöl-hátul független felfüggesztésnél), 3 gombnyomásra zárható differenciálmű. Az első terepszög 27,8°, a hátsó terepszög 32,4°, a hasmagasság 280 mm, a gázlómélység 970 mm. Szériában kerül 7 tonnás csörlő az első lökhárító mögé, a gombnyomásra előbújó vonóhoroggal 2,5 tonnát húzhat az autó.
A plug-in hibrid hajtás 3,0 literes V6-os biturbót és 9 fokozatú automatikus váltót használ, a rendszerteljesítmény 523 LE/800 Nm, a képeken látható Limited Edition megjelenésnél azonban 523 LE/850 Nm a maximum. Az engedékenyebb kínai szabvány szerint 100 km az elektromos hatótávolság, a szabványos átlagfogyasztás 2,97 l/100 km. A Great Wall Tank 700 Hi4-T Limited Edition belsejében a vörös szín a meghatározó, az anyósülés kihajtható lábtartót kap, a hátsó támla 141°-os szögben hátradönthető, a lehajtható könyöklőben lévő érintőképernyő segítségével vezérelhetik a hátul utazók a kényelmi funkciókat, amibe a csillagos égbolt tetőkárpit vezérlése is beletartozik.