Március elején adtunk hírt arról, hogy a Geely konszern továbbfejlesztett nagyfeszültségű technikája már elérhető sorozatgyártású autóban is, a Zeekr 001-essel kezdtek. Egy ilyennel értek most el 546,4 kW-os töltési teljesítményt egy Geely V3-as töltőberendezéssel – utóbbi 600 kW-os villámtöltésre képes. Egészen pontosan egy 95 kWh kapacitású CATL Shenxing lítium-vas foszfát akkumulátorral szerelt autót töltöttek fel 11 perc 28 másodperc alatt 80%-os szintre, eközben a 10-35%-os tartományban végig 540 kW felett volt a töltési teljesítmény. Időben kifejezve 5 perc alatt 264 km-nyi, 10 perc alatt 432 km-nyi energia ment bele az akkumulátorba, a teljes 11 perc 28 másodperc alatt 473 km-rel gyarapodott a hatótávolság. A töltésre 26°C-os hőmérsékleten került sor.
A Zeekr 001-es frissítésének hozománya volt a Geely konszern 800 voltos nagyfeszültségű rendszere, amely fokozatosan kerül bele a konszern többi, SEA műszaki alapot használó autójába – és így egyes Volvókba – is. A 95 kWh kapacitású CATL Shenxing LFP akkumulátor mellett 100 kWh kapacitású CATL Qilin NMC kémiájú akkumulátorral választható a Zeekr 001-es, előbbit 2 hajtómotoros összkerékhajtással (789 LE/810 Nm), utóbbit hátsókerékhajtással (421 LE/440 Nm) adják. A 100 kWh kapacitású telep esetén 15 perces 10-80%-os töltési időt ígérnek. A 2 irányú fedélzeti töltővel mindkét akkumulátornál 60 kW teljesítményleadásra van lehetőség, amivel már egészen fürgén lehet például bajba jutott villanyautósokon segíteni.