Európában a Vignale nevű almárkával kényezteti a vásárlókat a Ford, Észak-Amerikában és Kínában a Lincoln nevű testvérmárkával hajtja végre ugyanezt. A Kuga testvérmodellje a Corsair néven bemutatott kompakt prémium szabadidő-autó, amely nagy hűtőráccsal rendelkező karakteres orrot és lépcsős műszerfalat kapott. A hátsó üléssora ugyanúgy sínen csúsztatható, mint a Kugánál.
A motorkínálat ott kezdődik, ahol a Ford változatnál (az észak-amerikai piacon) befejeződik, tehát az alapmotor a 2,0 literes EcoBoost turbó 250 lóerővel, felár ellenében pedig a 2,3 literes turbómotort adják 280 lóerővel. A váltó mindkét esetben nyolcfokozatú automatikus, az összkerékhajtásért csak az alapmotornál kell felárat fizetni. A Lincoln Corsair legfeljebb szürkeimport keretében jut el hozzánk, de a 2,3 literes turbómotor megléte reményre ad okot, hiszen ezt követően műszaki akadálya nem lehet a Kuga ST piacra dobásának.