Sergio Marchionne annyira fontosnak érzi meggyőzni a gazdasági élet szereplőit arról, hogy a múltbéli próbálkozások kudarca ellenére a Chrysler és a Fiat közös munkája sikeres lesz, hogy 12 órán keresztül beszélt a Fiat Chrysler Automobiles következő ötéves tervéről. Fontos változás, hogy a jövőben világszerte mindössze 5 padlólemezt használ majd a Fiat Chrysler Automobiles: mini, kisautó (B-Wide), kompakt (Compact Wide), nagy padlólemez, illetve egy alvázas platform.
Számos új modellt jelentettek be, például Európában a Fiat márka 2015 végén bemutat egy kompakt szedánt, amely mellé 2016-ban jön az ötajtós, kicsivel később meg a kombi változat. Lesz még egy, a tájékoztatón csak különlegességnek nevezett autó is, a hírek szerint arról van szó, hogy a Mazdával kötött megállapodás nem csak az Alfa Romeo Spider-re terjed ki, de egy Fiat roadster is készül majd.
Az Alfa Romeo márka teljes egészében (a kompakt modellt is beleértve) hátsó- és összkerékhajtású alapra vált, elsőként a 159-es utódot ismerhetjük majd meg jövőre, és folyamatosan mutatkozik majd be az összesen 8 autós paletta. Az Egyesült Államokban megszűnik az SRT márka, a rajongóknak nem kell aggódnia, hiszen a modellek egyszerűen a Dodge márka sportos változataiként folytatják pályafutásukat, a Vipert is beleértve.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!