A Croma után egy újabb egyterű lesz a Fiat márka csúcsmodellje, a Dodge Journeyhez képest a Fiat Freemont sokkal európaibb belső teret kap.
Nem a forma változott sokat, hanem az anyaghasználaton és az összeszerelési minőségen változtattak a Fiat nyomására. Az eredmény egy olyan műszerfal lett, amely már nem látszik bántóan olcsónak, igaz, nagyon szükség van az ezüst díszlécre és a hatalmas méretű navigációs kijelzőre ahhoz, hogy ne legyen nyomasztó a fekete szín – várhatóan ennél világosabb hangulatú beltérrel is készül majd az autó.
Egyébként nem sokat változott a beltér, megtartották a három üléssort, a tetőben elhelyezett légkiömlőket az egyes ülések számára, és ha netán csomagszállításra szeretné használni a Fiat Freemontot a tulajdonos, a padlóba hajthatja hátsó üléseket. Ilyenkor sík felületet kap, ami azonban hátrafelé dől – a raktér térfogata legfeljebb 1461 liter.