2018-ban jelentek meg az első kémfotók az X-arcú Largusról, amely a 2021-es debütálásakor már elavultnak számít; egy hónappal a Dacia-Lada egyesülés bejelentése előtt mutatták meg hivatalosan az átalakított orral rendelkező első generációs Logan MCV-t, ami még a korábbi vezető formatervező által kitalált, és időközben már meghaladott megjelenést viseli. Azonban csak most, 2021. februárjában indult meg a frissített változat sorozatgyártása, aminek az oka prózai.
A 2006-ban bemutatott első generációs Logan MCV gyártását 2012-ben folytatta a Lada Largus típusnéven, tehát valójában egy Daciáról van szó. Ennek megfelelően az egyszerűség kedvéért a modellfrissítésnél a Duster műszerfalát kapta meg az autó, azonban Oroszországban egészen 2020 végéig az első Dustert gyártották a moszkvai Renault-gyárban, csak ezt követően szabadultak fel azok a gépsorok, amelyekkel a műszerfalat készítették. Az idei év elején szállították át azokat Togliattiba, és mostanra sikerült beüzemelni azokat, tehát most indulhatott meg a frissített Largus gyártása, ami egyébként a Lada Xray kormánykerekét és műszeregységét kapja.
Műszakilag egyébként nincs változás, tehát a Lada-féle 1,6-os benzines (87 vagy 109 lóerő) hajtja az első kerekeket ötfokozatú kézi kapcsolású váltón keresztül, jobban tartják a testet az új első ülések, és már érintőképernyős fejegység is rendelhető.