2021 óta készül az Actros haszonjármű aktuális generációja, amelynek tavaly októberben mutatták meg az eActros 600-as akkumulátoros-elektromos változatát, amely elsőként viselte a ProCabin nevű fülkét. Ez hamarosan a dízelmotoros változatoknál is elérhető lesz, mert azoknál is gazdaságosabb üzemeltetést tesz lehetővé. A jelenlegihez képest 80 mm-rel megnyújtott orr, az új lépcső és a kerékjárat segítségével sikerült 3%-kal javítani a légellenállást, különösen nagyok a fülke- és a vontatmány közötti rést lefedő lapok.
A ProCabin Stream, Big vagy Giga Space belsővel kérhető, strapabíró kárpit, vastagabb matrac jellemzi a kialakítást, az ágynál lévő panelről több funkciót lehet vezérelni, olvasólámpa és USB-C töltő is van. A ProCabin-nal szerelt Mercedes-Benz Actros L már rendelhető, de a gyártása csak decemberben indul, 2025. áprilisában lesz hozzá elérhető a Multimedia Cockpit Interactive 2 nevű rendszer, ami fejlett beszédvezérlést és áttervezett menüket jelent, no meg olyan vezetőtámogató rendszert, amely a navigáció (térképadatok) alapján úgy szabályozza a sebességet, hogy elkerülje a felesleges fékezéseket.
A Mercedes-Benz Actros L ProCabin megkapja az Active Brake Assist 6-os vészféksegédet, ami több sávot képes akár 250 méter távolságra figyelni, az Active Sideguard Assit 2 fordulássegéd a jármű előtt 7, a jármű mögött 30 méterrel figyeli a párhuzamos forgalmat (gyalogos, kerékpáros, stb.). A modern fülkét csak az OM 471-es dízelmotor legújabb változatával kínálják (egyébként az OM 470 és az OM 473 is elérhető), a 12,8 literes soros 6 hengeresnél új turbófeltöltőket és kipufogógáz-utókezelő rendszert használnak, ami 4%-kal csökkenti a fogyasztást.