Azért küldte vissza az amszterdami Porsche Centrumba autóját a képeken látható 911 GT3-as tulajdonosa, hogy azt átfóliázzák feltűnő világoskék-narancs színűre. Már jórészt kész voltak a munkával, amikor ki akartak állni a kocsival a kereskedés előtti vízpartra, ahol a túloldalon haladó útról jól látható módon parkolt volna a kocsi.
Sikerült a kelleténél nagyobb feltűnést kelteni az autóval úgy, hogy az orrával a vízben landolt. Túlságosan hosszú hibakeresésre se volt szükség, fénykép is van arról, hogy legalábbis hátulról hiányoznak a féknyergek. A gyári sárga helyett az új külsőhöz passzoló kékre fényezték át ezeket, csak valamiért munka közben álltak ki a kocsival a műhelyből.
Kérdés, hogy a márkakereskedés az autót ténylegesen a vízbe vezető szerelőt, vagy azt a főnököt tartják majd felelősnek, aki erre utasította őt? A 911 GT3-as nem sérült súlyosan a balesetben, de még ez is több tízezer eurós javítási költséget jelent, hiszen a vízbe merült orr mellett a padlólemez is sérült – a vízbe guruláskor és a mentéskor is, mert a helyszín miatt nem lehetett daruval kiemelni a kocsit, azt ki kellett húzni. Szóval még a Porsche márkakereskedésekben is emberek dolgoznak, akik hibákat vétenek.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!