Észak-Amerikában az Accord fontos típusa a Hondának, ott hamarosan piacra is dobják a 11. generációs modellt, amely egyébként ránézésre szoros, persze azért nagyobb méretű rokona a legújabb Civic-nek – ránézésre a műszerfalat is egy-az-egyben veszik át a kompakt modellből. Van azért némi eltérés, amíg Európában a Civic minden esetben 9 colos képátlójú központi érintőképernyőt kap, az észak-amerikai Accordban alapszinten 7 colos érintőképernyő jár fizikai hangerő- és hangolás-tekerőgombbal, a 3. felszereltségi szinttől adják a 12,3 colos képátlójú központi érintőképernyőt. Apropó felszereltségek, úgy alakították át azokat, hogy a vásárlók többsége már az e:HEV hibrid hajtású változatot veszi majd egész egyszerűen azért, mert ott kapja meg a kívánt extrákat.
Helyből a kompakt modellnél érezhetően többet kapnak az Accord-utasok, a tengelytávolság 289 centi, a lépcsős hátú karosszéria hossza 497 centi, szélessége 186 centi, magassága 145 centi, a csomagtér alaphelyzetben 473 literes, támladöntéssel bővíthető. Ugyanarra a Honda Architecture nevű padlóra építették fel az Accordot is, mint a kompakt modellt, a sajtóanyag szerint jobb vezethetőséget és finomabb működést eredményez a korábbinál merevebb felépítmény.
Az USA-ban még ragaszkodnak az emberek az előválasztókarhoz, így azt 5°-kal a vezető felé döntötték, hogy a mellette lévő tartókban a nagy méretű poharak is kényelmesen elférjenek. A csúcs felszereltséghez már fel-a-fejjel kijelzőt is adnak, és itt már Google-integráció (Google Maps, Google Assistant, Google Play) is van. A 2023-as Észak-Amerikai Honda Accord alapmotorja az 1,5-ös turbó (192 LE/260 Nm), amelyet fokozatmentes automatával párosítanak, az opciós hajtás a 2,0 literes szívómotort használó e:HEV öntöltő hibrid rendszer (204 LE/334 Nm).