A DS márka Európában a DS4 nevű, eredetileg szabadidő-autónak szánt, idő közben egyszerű kompakttá visszaminősített autóval van jelen a prémium alsó-középkategóriában – a felfrissített változat első példányai már meg is érkeztek hazánkba. Kínában azonban nem ezzel, hanem a helyi gyártású, és a Guangzhoui Autószalonon bemutatott DS 4S nevű klasszikus ötajtós autóval próbálnak meg a német konkurencia ellen harcolni.
Elöl jellegzetesen DS-arcot látunk nagy méretű krómos hűtőráccsal és teljesen LED-es fényszórókkal, hátulról nézve a megjelenés erősen hasonlít a Mercedes A-osztályra, épp csak a lámpák kaptak látványosabb LED-es világítást, a kettő között pedig egy meglehetősen unalmas, dobozforma utasteret alakítottak ki. A belső tér egyébként hagyományosan franciás kialakítású, jelen esetben az ülések, a kormány és a műszerfal is piros bőr borítást kapott.
Három erőforrással kínálják majd a DS 4S-t, az 1,2-es turbó 130 lóerő, az 1,6-os 160 lóerős, az 1,8-as pedig 200 lóerős, a hatfokozatú automatikus váltó minden esetben alapfelszerelés. A DS márkát egyébként külön kezeli a PSA Kínában, amíg a helyi gyártású Peugeot-ok és Citroënek a Dongfeng-PSA gyárban készülnek, addig a DS-eket a Changan-PSA gyárban állítják elő.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!