Az Egyesült Államokban a hátsókerékhajtású nagy limuzin visszatérését készíti elő a General Motors, amelyet a Buick Avenir (franciául jövő) elnevezésű tanulmánnyal jelez, és sajnos annak ellenére nincs esély az európai piacra lépésre, hogy az egésznek az Omega elnevezésű padlólemez az alapja.
Európában lesz ugyan az Insigniánál nagyobb méretű Opel, de az egy szabadidő-autó lesz majd és nagyjából két év múlva érkezik; persze könnyen lehet, hogy Opelként is megvásárolható lesz majd az újdonság. Az itt látható óriási-limuzinnal az észak-amerikai mellett Ázsiát célozzák, a Buick márka legnagyobb piaca Kína, ahol népszerű lehet egy ilyen sofőrös limuzin, ezen kívül a Közel-Keleten és Oroszországban lehet számítani a megjelenésére; utóbbi helyen jobb híján az Opel kereskedésekben jelenhet meg az autó.
Az 519 centis hosszú karosszéria megjelenése mozgalmas, a márka jellemzői – szellőzők az első sárvédőkben, hatalmas hűtőrács – mellett még utalásként a csónakfarok is megtalálható rajta. Ahhoz képest, hogy tanulmányról van szó, a hajtáslánc meglepően józan – a következő generációs, dinamikus hengerlekapcsolással és motorleállítóval rendelkező V6-os szívómotor kilencfokozatú automatikus váltó és „két kuplunggal működő összkerékhajtás” segítségével hajt.
Az utastérben különleges megjelenésű, műanyag betéteket és a következő generációs, 12 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező fejegységet találjuk. Sajnos a sorozatgyártásig sokat veszít majd a szépségéből a Buick Avenir, és várhatóan háromszemélyes hátsó ülést kap majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!