Kezdjük rögtön a kevésbé nyilvánvaló dologgal: a Honda 3 akkumulátoros-elektromos szabadidő-autója valójában csak 2 autó, hiszen az e:NS2 és e:NP2 ugyanaz az autó, némileg eltérő stílusban megrajzolt LED-es világítással, és az abból következő (lökhárítók) eltérésekkel. Ennek magyarázata, hogy a Honda kisautó padlólemezére felépített SUV-ról van szó, amely eltérő megjelenést kap a cég 2 kínai vegyesvállalata számára, a GAC-Honda és a Dongfeng-Honda számára.

Ez a 2 autó azért osztódott már, mert ezek 2024 elején érkeznek, a sorozatgyártás előtti stádiumot mutatják a tanulmányok, ezzel ellentétben az e:N SUV még nem tart itt, a kifejezetten a kínai piacra szánt villanyautók számára kifejlesztett e:N Architecture W elnevezésű műszaki alapot használó kompakt modell csak 2024 végén érkezik, még van idő a szétválásra – az ugyanerre a műszaki alapra felépített e:N2-es személyautó se osztódott még meg, pedig azt már korábban megmutatták. Az e:N SUV és az e:NS2 és e:NP2 létezésén túl túl sok tényt nem közölt a Honda, attól eltekintve, hogy egyedülálló vezetési élményt ígérnek majd az újdonságok.