Fontos újdonság a BMW kínálatában az i4-es, hiszen az az első olyan elektromos autója a bajoroknak, amelyet a rajongóknak fejlesztettek, tehát a vezetési élmény volt a középpontban. Novemberben kerül sor a piaci bevezetésre, kétféle hajtással, az i4 eDrive40 hátsókerékhajtást kap 340 lóerővel (430 Nm) és 590 km-es WLTP-hatótávolsággal, az első M-es villanyautó lesz az i4 M50, ami kétmotoros összkerékhajtást kap 544 lóerős rendszerteljesítménnyel (795 Nm) és 510 km-es WLTP-hatótávolsággal.
A mérnökök mindent bevetettek, hogy a vezetési élmény a belső égésű motorral szerelt autókhoz legyen hasonló, különösen merev és könnyű vázszerkezetet készítettek, elöl kettős ágyazású lengőkarra támaszkodó rugóstaggal kialakított felfüggesztéssel, hátul alapfelszerelés a légrugózás; az M50-esnél egyedi hangolással, változó áttételű kormányzással, M Sport fékrendszerrel emelik a szintet. A 2,14 kWh/kg energiasűrűségű akkumulátor (83,9 kWh a kapacitás) mindössze 11 cm magas, így sikerült elérni, hogy a 3-as limuzinhoz képest 53 mm-rel alacsonyabbra került a tömegközéppont.
A BMW i4-es Gran Coupé karosszériája könnyen hozzáférhető 470 literes (bővítés után 1290 liter) csomagteret kínál, itt debütál az iDrive új generációja és a 8-as verziószámú BMW Operációs rendszer. A kormány mögötti kijelző 12,3 colos, a központi érintőképernyő 14,9 colos képátlójú, és távoli frissítésekkel lehet aktualizálni a rendszert, egyes kényelmi-biztonsági szolgáltatásokat is előfizetési díj ellenében aktiválnak majd az autóhoz.
Az i4-essel egyszerre, 2021. novemberében kerül a közutakra a BMW iX, a márka technológiai zászlóshajójának szánt villanymotoros szabadidő-autója. Ennél alapfelszerelésként adják a kétmotoros összkerékhajtást, a piaci bevezetésnél az xDrive40 (326 LE/630 Nm) és xDrive50 (523 LE/765 Nm) lesz elérhető, de már bejelentették az M60 jelzésű sportmodellt is, amely több mint 600 lóerős rendszerteljesítmény kap. Előbbihez nettó 71 kWh, utóbbihoz nettó 105,2 kWh kapacitású akkumulátort adnak, a WLTP-hatótávolság 425 illetve 630 km.
Ugyanazt a fejlett digitális belsőt kapja az iX, mint az i4-es, itt azonban a bajorok összes fejlesztése elérhető lesz, azaz még több vezetőtámogató rendszert kínálnak, amint a törvényi előírások lehetővé teszik a 3-as szintű önvezetés alkalmazását, az autó is képes lesz rá, hiszen ennek aktiválása távoli frissítéssel lehetséges.
Magyarországon már rendelhető a BMW iX, az xDrive40-es 27 990 000 Ft-os, az xDrive50-es 33 990 000 Ft-os indulóáron kapható. Dongolfingban gyártják a modellt teljes egészében megújuló energia felhasználásával, az alumíniumot is napenergia segítségével készítik, a padlószőnyegben újrahasznosított halászháló-szálakat használnak fel. Annak érdekében, hogy a Hans Zimmer által komponált Iconic Sounds élvezetét semmi ne zavarja, a 21 és 22 colos felnikhez olyan abroncsokat is lehet rendelni, amelyek belső felületére habot visznek fel, hogy alacsonyabb legyen a gördülési zaj.