Hamarosan bemutatkozik a BMW 1-es GT, amely leszámol azokkal a tabukkal, miszerint a BMW nem gyárt elsőkerékhajtású autót, és hogy a BMW imázsához nem passzol az egyterű karosszéria. Ezek után már csak az a kérdés, mikor búcsúznak a soros 6 hengeres motoroktól…
A BMW 1-es GT-re visszatérve az alapot a Mini padlólemeze szolgáltatja, azon belül is a Countryman számára megnövelt, összkerékhajtás fogadására is alkalmas változat. A brit szabadidő-utóval ellentétben nem divatos, hanem nagyon is praktikus belső teret kap majd az autó, hiszen a legádázabb ellenfele, a Magyarországon is készülő Mercedes B-osztálynak méltó vetélytársa lesz majd az autó.
Műszakilag nem lesz meglepetés, a Mini-ben használt négyhengeres motorokkal lesz megvásárolható az autó, a megfelelő vezetési élmény és a nagy méretek/tömeg miatt 1,6 liter lökettérfogat felett, 109-211 lóerő közötti tartományt lefedve. A hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó mellett hatfokozatú automatikus egység is kérhető lesz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!