A Japan Mobility Show-n mutatta meg a Foxconn bérgyártó által életre hívott Mobility in Harmony konzorcium a nyílt villanyautójának egy lehetséges változatát, a Project X nevű személyautót – a haszonjárművet Project Y néven fejlesztik. A MIH konzorcium lényege, hogy annak tagjai tudásukkal járulnak hozzá a villanyautók elterjesztéséhez, köztük olyan neveket találunk, mint a Mahindra Tech (akkumulátoros-elektromos hajtás), a ZF beszállító, a Gogoro (cserélhető akkumulátor), Foxconn (sorozatgyártás), satöbbi. Folyamatosan bővül a partnerek sora.
A Foxconn terveiben az szerepel, hogy világszerte gyárakat hoz létre a MIH EV alapra épülő villanyautók gyártására, így minden régióban a helyi igényekre szabott autókat tudnak majd kínálni. Szabványos csatlakozókat használnak, így a technikát (hajtómotor, akkumulátor, fedélzeti töltő, fejegység) szabadon lehet módosítani az igényeknek megfelelően – akár a gyártás után is. Nyílt forráskódú szoftvereket használnak, így a tagok könnyen tudnak saját szolgáltatásokat megvalósítani.
A Project X egy 3020 mm hosszú, 1840 mm széles 2 üléses városi miniautó, amelyből 1 normál parkolóhelyen rögtön 2 is elfér – a MIH EV alap lehetőséget ad 1-2-3 üléssoros jármű megvalósítására is. A beépített LFP kémiájú akkumulátor 150 km hatótávolságot biztosít, a Gogoro által jelenleg motorkerékpárokhoz elérhető cserélhető akkumulátoraival 20 km-rel növelhető a hatótávolság (épp csak hogy a legközelebbi töltőhöz elérjen az autó). Egy M Mobility nevű cég már szerződött is a MIH EV alap használatára, a Mahindra Tech műszaki támogatásával a japán Sumitomo autómegosztó szolgáltatásához készítenek majd különböző autókat.