Már tudjuk, hogy pickup karosszériával vagy külső monitorral is elérhető lesz a SAIC és a GM közös Baojun márkájának Yep elnevezésű villanyautója, amely szemérmetlenül másolja – az egyébként Kínában nem megvásárolható – Suzuki Jimny terepjárót. De nem csak a többi közlekedővel a kapcsolattartást segítő extra lesz elérhető az olcsó (4,9 millió Ft-nak megfelelő indulóár) villanyautóhoz, hanem számos olyan kiegészítő, amelyek segítségével évtizedeket lehet öregbíteni a megjelenésen.
A gyár rögtön 3 példát is hozott, a militarista stílust nem fokozták a végletekig, épp csak az óraszíj-betét és a monitor, a kerékjáratok és az ajtókeret kapott álcamintát. A 70-es éveket megidéző autón mindent eluralt a műanyagkróm, amit króm dísztárcsákkal és fehér falú abroncsokkal egészítettek ki. A 80-as években már kevesebb a króm díszítés, a karosszéria színe is visszafogott fekete, de megmaradnak a fehér falú abroncsok, épp csak pókhálós felnire szerelik azokat. A tetőcsomagtartó 30 kg terhelhetőségű és gyári kiegészítő.
Végre van kép a műszerfalról is, amely közös búra mögé szerelt kijelzőket jelent, az anyósülés előtti kapaszkodó ahhoz túl messze van, hogy azt tényleg használni lehessen (egyébként se terepjáró a csak hátsókerékhajtású autó), cserébe ide különféle gyári kiegészítőket lehet aggatni, például okostelefon-tartót, tárolópolcot satöbbi. A Baojun Yep hajtómotorja 68 LE/140 Nm teljesítményű, a lítium-vas-foszfát akkumulátorral 303 km a kínai szabvány szerinti hatótávolság, a biztonság kedvéért 100 km/órában korlátozzák a végsebességet, a sofőr pedig a DJI által kifejlesztett kamera-alapú vezetőtámogató rendszerekre támaszkodhat.