Kínában sofőrös limuzinnak számít a BMW 5-ös sorozata, ezért a helyben gyártott változat hagyományosan nyújtott karosszériát kap. Az új generációnál sincs ez másként, most azonban nem árulták el, mennyivel nyújtották meg a tengelytávolságot és karosszériát. Ránézésre nagyságrendileg maradt az elődhöz hasonló, 130 mm-es toldás, amely teljes egészében a hátul ülők javát szolgálja.
A karosszéria nyújtása mellett még néhány ponton eltér a globális modelltől a kínai BMW 5-ös, például szériában kapja a hűtőrács kontúrvilágítását, ezenkívül az oldalajtó mögötti hokiütő-díszben látható 5-ös szám világít: a benzinesnél fehéren, az i5-ösnél pedig kéken, utóbbinál pulzálva jelzi a töltési folyamatot. A teljesen LED-es külső világítást átprogramozták, az már 5 fokozatú üdvözlő- és búcsúzófényt bocsájt ki. Az extra méretű lábtéren felül a 7-es sorozatból ismert, a tetőről lefelé lógó 31,3 col, azaz 79,5 cm képátlójú képernyő is elérhető lesz a BMW 5-ös nyújtott változatához, amivel együtt rögtön a Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System hifit is adják. A műszerfalon a díszlécben megjelenő arany(színű) erezet jelenti a változást.
A BMW Brilliance vegyesvállalat üzemében hamarosan megindul az új BMW 5-ös sorozatgyártása, első körben i5-ösként, akkumulátoros-elektromos hajtással (eDrive40, 340 LE/430 Nm) indul, de elérhető lesz majd benzinmotorral is. Az elődből 2020-2022 között 530 000 példányt értékesítettek Kínában, ezzel a prémium üzleti autók között piacvezető volt.