Nem csak az 1956-os Mercedes 300 SL volt az egyedüli veteránautó-áldozata az idei Mille Miglia túraversenynek, egy 1952-es Jaguar C-Type és egy 1953-as Fiat 8V berlinetta is alaposan összetört a hétvégi rendezvényen.
Még pénteken délután, Recanti közelében egy kanyargós útvonalon veszítette el uralmát egy fiatal román hölgy az általa vezetett Hyundai Atos fölött egy kanyargós útszakaszon, amely baleseti gócpont a hasonló sávelhagyások miatt. A szemből érkező, 1953-ban gyártott, és az eredeti Mille Miglia versenyen is induló Fiat 8V berlinetta orrának ütközött. Az utóbbiban helyet foglaló, Egyesült Államokbeli páros (Martin Gruss és Michel Brogard) sérülés nélkül megúszta az esetet, a végül a szalagkorlátnak ütközve megálló Hyundai vezetőjét kórházba kellett szállítani.
Vasárnap délelőtt fél 11 körül Reggiano közelében egy vasúti felüljáró töltésén veszítette el uralmát a brit Bernard Kuhnt az 1952-ben gyártott Jaguar C-Type fölött, amely során a jármű a szalagkorlátnak csapódott. Szerencsére sem a sofőr, sem a belga navigátora, Jonathan Vandenbroeck nem sérült meg a balesetben, azonban az autó orrát borító hatalmas karosszériaelem leszakadt. Noha a gyár által biztosított nyolc korabeli jármű egyikéről van szó, a balesetről hallgat a Jaguar, és az egyébként az utat végig-twittelő utas se emlékezik meg a balesetről.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!