Michiganben működik az Our Next Energy, amely egyfelől szerződéses partnere a BMW-nek, másrészt a bajor autógyártó a BMW i Ventures nevű kockázatitőke-befektető leányvállalatán keresztül résztulajdonosa is a startupnak. Ez a meglévő akkumulátor-technológiákból akarja kihozni a legtöbbet, és most azzal demonstrálták a Gemini akkumulátoruk tudását, hogy a BMW iX szabadidő-autóba építve azzal 978,6 km-es hatótávolságot mértek a WLTP-szabvány szerint.
A ONE Gemini különlegessége a kettős kémia, tehát van benne lítium-vas-foszfát cella, amivel a normál hétköznapi utazások teljesíthetőek (241 km hatótávolság), a hosszú távú utazásokhoz pedig nagy energiasűrűségű anódmentes cellákat használnak, a kettő között a ONE saját fejlesztésű DC-DC átalakítója teremt kapcsolatot. A technológiával 450 Wh/l energiasűrűség valósítható meg, a BMW iX-ben rendelkezésre álló helyre így 185+ kWh kapacitású telepet építettek, ennek köszönhető az óriási hatótávolság.
Most, hogy a ONE Gemini működőképességét bizonyították, megkezdik a technológia sorozatgyártásúvá fejlesztését, amely során a DC-DC átalakító hatásfokát akarják javítani, kifejlesztik a megfelelő ellenőrző rendszereket és elkészítik azok programozását, és magukon a cellákon is akarnak még finomítani egy keveset. Ütemtervet nem közöltek azzal kapcsolatban, mikor kerülhet szériaautóba a különleges akkumulátor.