Az Euro 6-os előírások miatt cseréli le Toyota a Landcruiser dízelét, a korábbi 3,0 literest az a 2,8 literes négyhengeres váltja, ami az új Hilux pickupban is szolgál – ebben az esetben a teljesítmény 174 lóerő. Maximális nyomatékból rögtön kétféle van, az alapból adott 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltónál 420 Nm (1400-2400/perc), míg a teljesen új fejlesztésű, immár 6 fokozatú automatikus egységgel 450 Nm (1600-2400/perc).
Az új hajtásláncnak köszönhetően 9 százalékkal csökkent a típus szabványos átlagfogyasztása, a kézi váltós háromajtós 7,4 l/100 km-t tud, az ötajtós automata még ezt is alulmúlja 7,2 l/100 km-rel. Gazdagabbá tették a felszereltséget, az alapmodellben szériában adják a digitális vételre is alkalmas rádiót, egy szinttel följebb már a Toyota Touch 2-es érintőképernyős fejegységet adják. Természetesen a Toyota új Safety Sense elnevezésű biztonsági extra-csomagja is elérhető a Landcruiserhez, amelyet itt felülnézeti képet mutató körkamera-rendszerrel egészítenek ki.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!