Alig pár nappal a 250 000. BMW i3-as elkészültét követően véget ért a villanyautó sorozatgyártása – a név Kínában él tovább a 3-as sorozat akkumulátoros-elektromos változataként –, a búcsúzó HomeRun Edition mindössze 10 példányt jelent, amelyek mattszürke vagy mattpiros fényezést kapnak, Suite belső hangulattal. A BMW az utolsó autók tulajdonosait Lipcsébe vitte, ahol személyesen nézhették végig a gyártás fázisait.
A lipcsei gyárban most a nagyfeszültségű akkumulátorok gyártását pörgetik fel, jövőre kezdik újra autók összeszerelését, a következő generációs – már akkumulátoros-elektromos hajtással rendelkező – Mini Countryman mellett egy BMW típust is gyártani fognak. A gyártás 9 éve alatt összesen 74 országban forgalmazták a BMW i3-ast, amely az első években mintegy 80%-os hódítási aránnyal rendelkezett, azaz más márkáktól csábított el vásárlókat.