A Shelby American a Ford Motor Company és a mechanikus feltöltőket gyártó Whipple szakembereivel közösen fejlesztette ki az S650-es Mustang alapján készülő Super Snake modellt, amely alapáron megtartja az 5,0 literes V8-ast (487 LE), de egyszerű opcióként kínálja a kompresszort (841 LE). A rend kedvéért a szívómotorhoz is alacsonyabb ellenállású Borla kipufogórendszert és megnövelt teljesítményű hűtőrendszert adnak, amivel nyugodtan lehet pályanapokra vinni és gyilkolni a technikát. Ennek része az új alumínium motorháztető és a karbon első sárvédők, mindegyik elemen szellőzőnyílásokat helyeznek el.
A könnyű magnézium felnik jóvoltából kerekenként 4 kg-mal csökken a rugózatlan tömeg, Michelin Pilot Sport 4S gumikat használnak. A kupéhoz adott karbon hátsó légterelő hatékonyan növeli a leszorító-erőt, az első felfüggesztés geometriáját átalakítják (kiszélesítik a nyomtávot) annak érdekében, hogy javuljanak a kanyarvételi tulajdonságok. Természetesen a fékrendszer teljesítményét is megnövelik.
A vásárló a saját ízlésének megfelelő Ford Mustangot választhat alapnak, tehát kupé és kabrió karosszériával, 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 10 fokozatú automatikus váltóval szerelt példányt is átépítenek Shelby Super Snake-nek. Aki a kézi kapcsolású váltó mellett teszi le a voksát, annak lerövidítik a kapcsolási utakat és egy darabból álló kardántengelyt építenek be; ez versenypályán javít érezhetően a teljesítményen.
Még nem árulták el a 2024-es Shelby Super Snake átalakítás árát, de azt igen, hogy a nyár közepén kezdik meg a gyártást, és mindössze 250 példányt készítenek az autóból. A Ford hajtásláncra vonatkozó garanciája érvényben marad az átalakítás – a kompresszor beszerelése – után is, a Shelby American 3 év/36 000 mérföld garanciát vállal az autóra.