1936-an mutatta be azt a négykerekű járművek – elsőként a 4-4 típus – számára kifejlesztett acél alvázát a Morgan autógyár, amely egészen eddig a hétig gyártásban maradt, 84 éves múltjával ez az autóipar történelmének leghosszabb ideig gyártásban maradt alapja.
Az Aero kupék és a második generációs Plus 8-as kivételével a 2019 előtt készült összes négykerekű Morgan ezt az alvázat használta, természetesen a feladatnak – motorteljesítménynek – megfelelő fékkel ellátva, de például a felfüggesztés mindben közös: elöl állandó kerékdőlést garantáló csúszóoszlopos hidat, hátul laprugókon rögzített merevhidat használtak.
Az utolsó példány egy Plus 4 70th Edition aranyra fényezett alvázzal és Platinum szürke fényezéssel, és egy olyan gyűjtőhöz kerül, akinek a tulajdonában van a TOK 258 rendszámú, LeMans-i kategóriagyőztes Plus 4-es.
Mostantól kezdve már csak az alumínium CX-alvázat használja a Morgan a sportkocsijaihoz, amelyet négy év alatt fejlesztettek ki a korábbi (Aero és Plus 8) tapasztalatok figyelembe vételével.