Továbbra is a Renaulution tervet hajtja végre a Renault, ezen belül hirdették most meg az International Game Plan 2027 nevű részt, amely azt a célt szolgálja, hogy az Európán kívüli piacokon is versenyképes legyen a gyártó. Ennek érdekében 3 milliárd eurót költenek el arra, hogy a következő 3 évben 8 új autót dobjanak piacra, ezek között 3 kisautó lesz, a többi kompakt- és középkategóriás, Dél-Koreában a Geelyvel közös alapon közép- és nagykategóriás autókat készítenek majd. Cél, hogy 2019-hez képest 2027-re megduplázzák az értékesítést az érintett piacokon, és 2030-ra az EU-n kívül 30%-os újenergiás részarányt érjenek el. Két új modellt már most megmutattak, a Kardian egy kiskategóriás SUV, a Niagara pedig az önhordó karosszériás pickup legújabb változata.
Az autó alapját képező CMA (Compact Modular Architecture) nevű műszaki alap a meglévő CMF-B LS padlólemez továbbfejlesztésével készül, valójában felkészítik azt az újenergiás hajtások fogadására. A CMA 4 és 5 méter közötti hosszal, 2,6-3,0 méter közötti tengelytávolsággal teszi lehetővé autók készítését, belső égésű motor, benzin-gáz üzem, lágy- és öntöltő hibrid hajtás befogadására is alkalmas, összkerékhajtást elektromos hátsó tengellyel tesz lehetővé.
A Kardian tulajdonképpen a Sandero szabadidő-autó változata, amely a Renault legújabb formavilágát viseli magán, és olyan csemegékkel szolgál, mint a 17 colos felnik, a 13 vezetőtámogató rendszer (holttérfigyelő, külső kamerák, stb.). Elsőként Latin-Amerikában dobják piacra az autót, ahol 1,0 literes turbómotort (125 LE/200 Nm) és 6 fokozatú duplakuplungos váltót kínálnak, utóbbit egyszerű billenőkapcsolóval lehet vezérelni.
A Niagara nevű pickup a meglévő Duster Oroch örökébe lép majd, a felettébb látványos megjelenést egy kicsit visszaveszik majd a sorozatgyártású változatnál. Például nem lesznek ilyen nagy terepmintás gumik, emiatt nem lesz szükség ekkora kerékjárat-szélesítésekre sem, satöbbi. Ami várhatóan megmarad, az a nagy rugóutakkal rendelkező felfüggesztés, a jó terepszögeket kínáló első-hátsó lökhárító.
A Renault Niagara tanulmány már az E-Tech Hybrid 4WD hajtást használja, ennél az első kerekeket egy 48 voltos lágyhibrid belső égésű motor hajtja, a hátsókat pedig egy villanymotor – utóbbi segítségével elektromos módban is tud haladni a pickup; ez a megoldás várhatóan az EU területén is megjelenik majd a franciák szabadidő-autóin.