A 911 Turbo S-ben 580 lóerőt teljesítő, 3,8 literes biturbó boxermotort vették alapul a GT2 RS motorjához, az átalakítás végén 700 LE/750 Nm teljesítménnyel kerül a karosszéria hátuljába a blokk. Nagyobb méretű változó geometriás turbókat kapott az erőforrás annak érdekében, hogy még több levegőt tudjanak átpumpálni az égéstereken, megnövelték a hűtőrendszer kapacitását, ezen kívül teljes terhelésen kívülről vízzel spriccelik a közteshűtőket. A kipufogórendszer titániumból készül, a 7 kg-os tömegcsökkenés mellett jobb hangot is biztosít.
Alapjában véve a Porsche 911-es versenyautókból érkezik a felfüggesztés, de itt van hátsókerék-kormányzás is, elöl 265/35 ZR 20, hátul 325/30 ZR 21 méretű abroncsokat használnak. Az aerodinamikai csomag fejlesztésekor is a versenyrészleg segített, itt még a különösen nagy méretű légbeömlőket érdemes kiemelni. Az új karosszériaelemek mind karbonból készülnek a tömeg alacsonyan tartása miatt, a tetőlemez alaphelyzetben magnézium.
A feláras Weissach csomag rendelésekor még több karbont használnak, például a tetőlemezt és a stabilizátorokat is ebből készítik, aminek eredményeként 30 kg-mal csökken a saját tömeg, a felniket magnéziumból készített darabokra cserélik. Könnyen felismerhető ez az extra, hiszen ennél a csomagtérfedélen és a tetőn lévő versenycsíkokat úgy alakítják ki, hogy nem fényezik, csak átlátszó lakkal bevonják az érintett részen a karbont.
Az utastérben vörös Alcantara, fekete bőr és látható karbon teremt különleges hangulatot, a vezető és utasa karbon kagylókban foglal helyet, hátul bukókeret tölti meg a teret. Nem hiányzik az érintőképernyős fejegység, amelyet leginkább a telemetriai adatok rögzítésére, illetve azok okostelefonra/táblagépre való továbbítására lehet használni. A Porsche Design cég 911 GT2 RS néven speciális, titánium-házas, karbon számlapos kronográfot is készített az autóhoz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!