Tavaly a legsikeresebb mexikói autóversenyzőnek állított emléket a Porsche Latin America nevű forgalmazó, idén egy jeles évfordulót ünnepelnek: pontosan 70 évvel ezelőtt, 1952-ben állt először rajthoz a Carrera Panamericana versenyen a Porsche gyár. A 356 S Cabriolet versenyautóval Paul Alfons von Metternich herceg és Manuel Antônio de Teffé báró álltak rajthoz, őket még Herbert Linge kísérte szerelőként. A 11-es rajtszámot viselő autóval kategóriagyőzelmet szerzett az autó.

Nem egyszerűen csak a gyári dokumentáció alapján kreálták újra a megjelenést, hanem korabeli film- és fényképfelvételeket elemeztek, és alaposan kikérdezték az Excklusive Manufaktur szakemberei a még élő Herbert Lingét is. A hivatalosan Porsche 911 Panamericana Special elnevezésű autó Gentian Blue Metallic nevű fényezést kapott, ilyenre fújták az elöl 20, hátul 21 colos Turbo felniket is, a tető szövetkárpitja Graffifi Gray szürke. Az ajtókon elhelyezett 11-es rajtszámok mellett még az egykori fehér motorháztetőt idéző fehér bordák jelentenek változást.

Az utastérben Crayon szürke bőrkárpitot használtak, a fejtámlákon olvasható a „La Carrera Panamericana”, és szerencsére elég hosszúak a küszöbburkolatok a „911 Carrera S – La Carrera Panamericana 1952” felirat megjelenítéséhez. Egyedi prizmát kaptak a beszállófények, a slusszkulcs-burkolatba lézergravírozással írták fel a különleges autó nevét. A gyár 2023-ban árverezi majd el az egyedi autót, a bevételt jótékony célokra fordítják majd.