R232 kódnéven fejlesztik az SL roadster nyolcadik generációját, és több fontos újdonsággal is szolgál majd a még az idén bemutatkozó modell. Először is többé már nem a Mercedes-Benz márka kínálatát gyarapítja, hanem Mercedes-AMG-ként lehet majd megvásárolni, másodszor pedig összkerékhajtással is választható lesz az autó, így az alumínium karosszériára váltó roadster igazi négyévszakos örömautó lehet.
A motorválasztékról még semmi információt nem közöltek, de várhatóan a 3,0 literes soros hathengeres biturbó kerül majd lágyhibrid rásegítéssel az alapmodellbe, és a 4,0 literes V8-as biturbó a csúcsmodellbe; nem tudjuk, hogy az AMG-féle központi differenciálművet használó 4Matic+ összkerékhajtás melyik motorhoz lesz elérhető.
A Mercedes-AMG SL roadster fejlesztésének túlnyomó részét digitálisan végezték, de mivel nem lehet teljesen lemondani a gyakorlati próbákról, a nagy számban érkező, nem feltétlenül jó minőségű kémfotók érkezése előtt közreadták az első hivatalos képeket a Svédországi tesztelésről, amelyen azért még nem láthatjuk a 2+2 személyes sportkocsi részleteit.