A Nürburgring 24h autóversenyen a paddockban kialakított Mercedes-AMG standon állította ki a gyár enyhén álcázott karosszériával az új C 63-as sportszedánt, amellyel kapcsolatban már a legfontosabb számokat is tudjuk. Az elektromos turbós 2,0 literes 4 hengeres teljesítményét 480 lóerőre növelik, amihez még hozzájön még a váltóba behajtó 22 lóerős indítógenerátor és a hátsó tengelyre behajtó 200 lóerős villanymotor – a rendszerteljesítmény 680 lóerő lesz, amíg az akkumulátor is bírja energiával, a rendszernyomaték 750 Nm.
The all-new @MercedesAMG C63 is now a searing-hot, 670bhp super-PHEV. Get all the details of the concept here https://t.co/EG9ksQLjMe pic.twitter.com/M6umcyYLeb
— Autocar (@autocar) May 30, 2022
A 4 hengeres blokkra váltásnak köszönhetően javul a tömegeloszlás, hiszen a kocsi orrába (a 4,0 literes V8-as biturbóhoz képest) 48,5 kg-mal könnyebb motort építenek, amit itt megspórolnak, az pedig a hátsó tengelyre építik be.
Patiently waiting for the new AMG C63 S? This is all you need to know about the new four-cylinder hybrid model that's due later this year – https://t.co/OUCQ1qRWlh pic.twitter.com/WpyHTQ1w8l
— evo magazine (@evomagazine) May 30, 2022