Amikor új tulajdonoshoz került a német Wiesmann manufaktúra, épp a Gecko projekten dolgoztak, a benzinmotoros kupé fejlesztését jegelték – nem mondtak le róla, csak hátrébb sorolták -, helyette a Thunderball nevű villanymotoros roadsterre koncentrálta erőforrásait a Wiesmann. Most leplezték le az új sportkocsit, amelyet új fejlesztésű alumínium térvázra építettek fel, a karosszériaelemeket karbonból és alumíniumból készítették.
A kocsi orrába kerül a bruttó 92 kWh, nettó 83 kWh kapacitású akkumulátor, amivel 500 km-es szabványos hatótávolságot céloztak meg – a homologizáció még hátravan –, a 800 voltos nagyfeszültségű rendszer akár 300 kW-os villámtöltés fogadására is képes. A könnyű anyagok következetes használatának köszönhetően a saját tömeg 1775 kg (ebből 48% jut az első, 52% a hátsó tengelyre). Két hajtómotort építenek be hátra, amelyek aztán részlegesen önzáró differenciálművön keresztül hajtják a hátsó kerekeket, a rendszerteljesítmény 680 lóerő és 1100 Nm, ami 2,9 másodperces 0-100 km/óra és 8,9 másodperces 0-200 km/óra gyorsulásra elég. Körben 380 mm-es átmérőjű féktárcsákat használnak, elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergekkel.
A Wiesmann manufaktúra korábbi modelljeire utal az egy alumíniumtömbből kifaragott hűtőrács, az utastérben hagyományosan analóg műszereket használnak. A kocsi orrában 180 literes rakteret alakítottak ki az akkumulátor fölött, ez 2 golfzsák befogadására elég, a később érkező kupéban lesz egy 125 literes hátsó csomagtér is. A Wiesmann Thunderball villanymotoros roadsterből 1000 példány legyártását tervezik, később erre az alapra benzinmotoros sportkocsit is piacra dobnak majd.