A Genfi Autószalonon leplezi le hivatalosan új szuperautóját a brit Ginetta manufaktúra, addig is itt vannak a sajtófotók, videó és legfontosabb információk; a világpremierre csak a név leleplezése marad. Alapvetően versenypályás használatra készül az autó, amelyből jövőre 20 példányt készítenek – már csak hatra keresnek vevőt, a többit már mind értékesítették 400 000 fontos, azaz 148 millió Ft-os áron –, később pedig az igényeknek megfelelően folytatják a sorozatot.
Ezért a pénzért teljes egészében a Ginetta által legyártott autót kap a kedves ügyfél, a karbon vázszerkezet, a karbon karosszéria is a britek konstrukciója, de még a 6,0 literes lökettérfogatú szívó V8-ast is házon belül készítik. Egy hatalmas alumíniumtömbből fűrészelik/esztergálják a 90°-os hengerszögű blokkot, amelybe aztán kovácsolt alumínium hengerperselyek kerülnek. A teljesítmény meghaladja a 600 lóerőt, a maximális nyomaték a 700 Nm-t.
Az autó közepére építik be a blokkot, ami karbon kardántengelyen keresztül juttatja erejét a hátsó tengelyre épített hatfokozatú, szekvenciális váltóhoz, az 1150 kg-os saját tömeg 49:51 arányban terheli az első/hátsó tengelyt. A versenypályára méretezett aerodinamikai csomag 160 km/órás tempónál 378 kg leszorító-erőt termel, alapfelszerelés az FIA-előírásoknak megfelelő bukókeret. Az utastérben szinte minden csupasz karbon, egyedül a kezelőszerveknél és az ülésnél használnak némi Alcantarát. Nem hiányoznak a használatot megkönnyítő extrák, úgymint ABS, kikapcsolható kipörgésgátló, légkondicionáló, tolatókamera, fűtött első-hátsó szélvédő a fedélzetről, és még indukciós telefontöltő is kerül az egyébként spártai utastérbe. A 675 literes (!) csomagtér jó hosszú kirándulásokra teszi alkalmassá a Ginetta új szuperautóját.