Tárnok Zsolt a vezető formatervezője a Faralli e Mazzanti manufaktúra új autójának, amely egy középmotoros szuperautó. Mindössze öt darabot készítenek a végül Evantra néven megvásárolható gépből, az egyes vásárlók egyedi igényei alapján.
Nem egyszerűen extrákat választhatnak majd a vásárlók, olyan alapvető kérdésekben is dönthetnek, hogy műanyag vagy éppen alumínium karosszériát kérnek, megelégednek-e a 3,5 literes hathengeres boxermotor 403 lóerejével, vagy netán kell a turbófeltöltés, aminek köszönhetően már 603 lóerő teljesítmény?
Az ötből egy autóra egyébként máris, a meglehetősen rossz minőségű beharangozó képek láttán jelentkezett egy megrendelő, aki már 2012 második felében átveheti majd autóját. Ő állítólag a műanyag karosszéria (1200 kg) és a turbós motor mellett tette le a voksát, ami 3,7 másodperces 100-ra gyorsulást jelent. Jó neki.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!