Találtak még 25 lóerőt a mérnökök az 5,0 literes, kompresszoros V8-asban, így a 2018-as modellévtől kezdve már 575 LE/700 Nm teljesítménnyel kerül az erőforrás a márka csúcsmodelljébe, az XJ limuzinba, amelyet az XJR575 elnevezés jelez majd. A teljesítménynövekedéssel párhuzamosan elektronikusan vezérelt zárású differenciálművet kapott az autó, így még hátsókerékhajtással is uralható marad ez a hatalmas erő.
Mindezek eredményeként az autó 4,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet, de a 300 km/h-s csúcssebesség is megvan mindössze 44 másodperc alatt – ez utóbbi érték a németországi vásárlóknak, illetve a repülőtéri kifutóval rendelkezőknek lehet hasznos információ. A műszaki újdonságok közé tartozik a továbbfejlesztett, már 10 colos érintőképernyővel rendelkező Touch Pro fejegység, ami már 4G wifi szolgáltatást is nyújt.
Az XJR575 csak a rövid tengelytávolságú karosszériával választható, a fényes fekete kiegészítők, a motorháztetőbe vágott szellőzőnyílások és a 20 colos felnik mellett két, csak itt választható fényezés (Velocity Blue és Satin Corris Grey) jelzi a különlegességét.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!