Nemrég jelentette be a francia PSA csoport, hogy visszatér az indiai piacra. Ennek előkészítése még folyamatban van, de annyira komolyan gondolják a dolgot, hogy a szubkontinens egyik legnagyobb autós márkanevét, az Ambassador-t is megszerezték ehhez. A Peugeot márka korábban is együtt dolgozott a Hindustan Motors-szal és annak tulajdonosával, a CK Birla Csoporttal, most is ennek a segítségével akarják megvalósítani a piacra lépést. Az együttműködési megállapodás mellett az Ambassador név is a franciák tulajdonába kerül, ezért 800 millió rúpiát, 3,45 milliárd Ft-ot fizettek. Várhatóan egy olcsó, kifejezetten a helyi piacra modell – 4 méternél rövidebb lépcsős hátú személyautó – fogja használni a nevet, nem tervezik az 1957-ben piacra dobott és kisebb-nagyobb változtatásokkal egészen 2014-ig gyártott Morris Minor III-as indiai változatának a feltámasztását. Bár ahogy a legendás reklámból is kiderül, abból is könnyen – na jó, elefánt segítségével – lehet Peugeot faragni…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!