A japán gyártóknál április 1-én indul és március 31-ével ér véget egy pénzügyi év, a Nissannál most ér véget a Next terv, a következő 3 évben a most bejelentett The Arc következik, 2027. április 1-jével pedig az Ambition 2030 korszaka jön el. Addig is a következő 3 pénzügyi évben globálisan 30 új modellt dobnak piacra és frissítik a már piacon lévő modellek 60%-át. A cél, hogy a tavalyihoz képest 1 millióval növeljék az értékesítést a 2026-os pénzügyi év végére, és elérjék a 6%-os profitrátát. A The Arc terv során a háttérben azon dolgoznak, hogy átszervezzék a villanyautók fejlesztését és gyártását, ettől azt remélik, hogy az Ambition 2030 ideje alatt fogják elérni a benzines- és villanyautók költségegyenlőségét, az aktuális Ariya-hoz képest 30%-kal akarják csökkenteni a villanyautók gyártási költségét. Most dolgoznak olyan technológiai és szoftvermegoldásokon, amelyek szintén az Ambition 2030 ideje alatt jelentős forgalomnövekedést hoznak majd az autógyártónak.
Úgy akarják elérni a The Arc tervben kitűzött, globálisan évi 1 millió autóval nagyobb értékesítést, hogy jobban a régiókra szabják a modelleket. Európában például 6 új Nissant dobnak piacra a következő 3 évben, és a 2026-os pénzügyi év végére a 40%-os villanyautó-részarány elérése a cél – ebben biztos nagy szerepe lesz majd az akkumulátoros-elektromos Micrának.