Még 2016 elején mutatta be a DS márka az E-Tense nevű villanymotoros kupéját, amelynek technikája a Formula-E versenysorozatból származott. Most, 6 évvel később a helyzet fokozódik, sokkal látványosabb LED-es lámpákat adtak a formatervezők az autónak, és rögtön 2 hajtómotort is beépítettek a mérnökök az E-Tense Performance nevű kocsiba.
Egy karbon váz jelenti az alapot, amelyhez a Formula-E versenyautó felfüggesztése csatlakozik, előre egy 250 kW (340 LE), hátra egy 350 kW (476 LE) teljesítményű villanymotor kerül, a rendszerteljesítmény 600 kW (816 LE). A motornyomatékot nem tudjuk (nem adták meg az áttételt), de azt elárulták, hogy a kerekeken mérve 8000 Nm nyomaték mozgatja a karosszériát. Nem csak a teljesítményleadás, de a teljesítményfelvétel is elérheti a 600 kW-ot, azaz ekkora fékenergia-visszatermelést képes fogadni a telep – ez a TotalEnergies és a Saft segítségével fejlesztett új hűtőrendszernek köszönhető.
A DS egyébként teljes működőképes autót épített, amelynek a tesztelését még februárban megkezdi Jean-Éric Vergne ls António Félix da Costa, akik mindketten Formula E bajnokok, az első teszteket követően pedig versenypályákon és közúton csiszolják majd tovább az autó tudását, illetve lemérik majd a menetteljesítményeit is. E tekintetben egyelőre annyit állítanak, hogy optimális körülmények között a DS E-Tense Performance 2,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra.